- -5%
- Nuevo
MAX BILBON BIZI DA
Laida Martínez Navarro
9,50 €
9,03 €
5% de descuento
(NOTA: biografía en euskera al finalizar la biografía en castellano) Bilbaína, licenciada en Psicología. Ha publicado en Lectura Fácil (LF) con Ediciones Beta y el Ayuntamiento de Bilbao los libros Max Bilbon bizi da y Max vive en Bilbao en el año... Biografía completa
Ficha técnica
paginas: 80
medidas: 17x24
ISBN versión papel: 978-84-15495-62-8
IRAKURKETA ERRAZA. ERRAZAGO bilduma, irakurtzeko eta ulertzeko zailtasunak dituzten pertsonentzako liburuak dira. Liburu horietan hizkuntza erraza, zuzena eta egunerokoa erabiltzen da. Hizki handiak, bazter zabalak eta hitzen definizioak, koadroetan, erabiltzen dira.
ILUSTRAZIOAK: Asier Sanz Nieto
Max hitz-totela da, 9 urte ditu
eta uda hau Bilbon emango du, udalekuetan.
Bertan lagun pilo bat egingo du, denak oso interesgarriak:
Miao igerilari bikaina da,
Estitxuri izugarri gustatzen zaizkio futbola eta Athletic;
gurpildun aulkian mugitzen da Beñat,
eta inoiz ez du lasterketarik galtzen;
Omar eta Oier azkarrenak dira arazoetan sartzeko orduan.
Abentura dibertigarriak bizi izango dituzte Maxek eta bere lagunek:
Guggenheim museora eta Alondegiko igerilekuetara joango dira,
San Mames futbol-zelaira eta Artxandara funikularrez.
Istorio original eta barregarri hau
irakurterraza da
eta marrazkiak dauzka, koloreetan.
Gaztelaniaz eta euskaraz eskuragai.
PÁGINA WEB ASOCIACIÓN LECTURA FÁCIL
ILUSTRAZIOAK: Asier Sanz Nieto
Max hitz-totela da, 9 urte ditu
eta uda hau Bilbon emango du, udalekuetan.
Bertan lagun pilo bat egingo du, denak oso interesgarriak:
Miao igerilari bikaina da,
Estitxuri izugarri gustatzen zaizkio futbola eta Athletic;
gurpildun aulkian mugitzen da Beñat,
eta inoiz ez du lasterketarik galtzen;
Omar eta Oier azkarrenak dira arazoetan sartzeko orduan.
Abentura dibertigarriak bizi izango dituzte Maxek eta bere lagunek:
Guggenheim museora eta Alondegiko igerilekuetara joango dira,
San Mames futbol-zelaira eta Artxandara funikularrez.
Istorio original eta barregarri hau
irakurterraza da
eta marrazkiak dauzka, koloreetan.
Gaztelaniaz eta euskaraz eskuragai.
PÁGINA WEB ASOCIACIÓN LECTURA FÁCIL
Ficha técnica
- paginas
- 80
- medidas
- 17x24
- ISBN versión papel
- 978-84-15495-62-8
Referencias específicas