- -5%
- Nuevo
Cira Crespo
Ficha técnica
paginas: 92
medidas: 17x24
Disponible: Papel
Encuadernación: Tapa dura
ISBN versión papel: 978-84-19227-16-4
VER BOOKTRAILER
Azal gogorreko liburua.
40 ilustrazio koloretan.
IRAKURKETA ERRAZA bilduma, irakurtzeko eta ulertzeko zailtasunak dituzten pertsonei zuzenduta dago. Liburuetan hizkuntza erraza, zuzena eta egunerokoa erabiltzen da. Hizki handiak, bazter zabalak, ilustrazioak eta hitzen definizioak, koadroetan, erabiltzen dira.
LABURPENA:
Kuxkuxeroa zara?
Gustatzen zaizu zu jaio baino lehen
zure herrian zer gertatu zen jakitea?
Eta mota askoko jendea ezagutzea?
Orduan, hau da zure liburua.
Hemen ezagutuko dituzu
gure gizarteari egindako ekarpenagatik erreferentzia diren
Euskal Herriko emakumeak eta gizataldeak.
Belaunaldi berrientzat erreferentzia diren
eta jada hilik dauden emakume hauei
historiak ez die merezi duten errekonozimendua eman.
Eremu guztietako emakumeek
lortu zituztenak ezagutaraziko dizkigute:
idazleak, kazetariak, pedagogoak,
bertsolariak, margolariak, argazkilariak,
ilustratzaileak, sukaldariak.
Ilustrazio deigarriak dituen liburua da
eta teknika desberdinak erabili dira:
akuarela, koloretako arkatzak, collage.
Has zaitez emakume hauek ezagutzen,
aho zabalik utziko zaituzte.
Ficha técnica
Referencias específicas